mysdag med älsk!

jag hade en jättemysig dag med sebbe igår!
efter skolan åkte vi hem till mej för att äta och
så jag kunde gör mej i ordning (a) .. sen efter det tog vi
bussen in till stan igen för att gå på en tillställning
i café ugglan, på figy. nicke pettersson och hans
polare hade ordnat ihop lite band och grejat
och det blev en kalasgrej av det hela.
mycket bra jobbat! det första bandet som
spelade var dom bästa. minns dock inte namnet
på dom just nu HAHA. men fet musik var det
i alla fall.

därefter åkte vi hem för att äta lite kvällsmat och
titta på tv och mysa. tack älskade du för dagen <3

det bra bandet HAHA!

idag är jag hemma. har ont i magen och mår illa.
jag har ändå städat mitt rum grundligt. kände
att jag måste åstadkomma någonting vettigt idag.
ska bara ta det lugnt resten av dagen!


hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0