NOSTALGIA!

kände helt enkelt att jag måste samla alla de tecknade
serier jag älskat som barn, och fortfarande älskar för den delen!(a)
enyoj :D

Tom & Jerry

Looney Tunes

Min Lilla Pony

Care Bears

Den Lilla Sjöjungfrun

Darkwing Duck

Aladdin

Bumbibjörnarna

Animaniacs

Ankliv

Luftens Hjältar

Powerpuff Pinglorna

Dexters Labb

Cow & Chicken

Familjen Adams

Familjen Jetson


varför måste alla tecknade program nuförtiden vara så dåliga?!
börja visa de gamla underbara programmen igen!!! :D
och, JA, jag tittar fortfarande på tecknat ^^

Kommentarer
Postat av: banken

haha, tittade på alla dom förutom typ 4 stycken när jag var liten. dock så tittade jag på några andra som du inte gjorde ^^

2010-03-22 @ 17:09:01
Postat av: teddi

vilka mer tittade du på? :D

har säkert missat några med :P HAHA

2010-03-22 @ 17:27:59
Postat av: banken

johnny bravo och ed,edd och eddie för tusan! och flinta :D och massa annan skit :D

2010-03-22 @ 20:06:44
Postat av: tedz

SANT!!! ed edd och eddy & johnny bravo <3

2010-03-22 @ 20:11:22
Postat av: Ida*

åhåhåhåh!!!!!!!! nostalgi...

2010-03-24 @ 09:33:35
URL: http://ferley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0