SOL!

men TJA!
soligt ute idag. DET om något är NICE!!!
ska till mamma idag. och vara med viktor efter skolan.

fick tydligen frånvaro igår.
enda gången jag skolkar på riktigt och dom skriver upp mej -.-
dom kollar inte ens om man är här i vanliga fall..
menmen, jag ska ta det som en man, som frank sa!

känner mej så värdelös ibland. hopplös.
men sen, ibland, får man feedback och man känner att
man kanske faktiskt tillför något till världen.
jag kanske inte är så värdelös ändå?


äum .. jaaa... tjarrå!

Kommentarer
Postat av: Ida*

du är bra, <3

2010-03-04 @ 19:49:49
URL: http://ferley.blogg.se/
Postat av: tedz

tack! du med min vän, du med!! <3 <3

2010-03-05 @ 12:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0