the grass is greener on the other side..

det förra inlägget var från mobil.
har lärt mej hur man gör sånt så
det är kanske en funktion som kommer
att användas. HE-HE..

frank har varit hos mej idag.
vi tittade på bernad och bianca.
kom att tänka på HJ (johanna) då eftersom
jag såg den filmen med henne när
jag var liten. saknar dej faktiskt,
sysslingen min!


tänkte lägga mej nu. har en skoldag
framför mej imån. en med riktiga
lektioner. det är bra. haha..
ska va med sebastian med.
onsdagar är våran dag ^^

good night!

mitt nya lakan-set. kärlek<3

Kommentarer
Postat av: Ida*

kärlek till dig <3

2010-03-24 @ 09:36:08
URL: http://ferley.blogg.se/
Postat av: Lena

så mysigt tkr jag!!

2010-03-24 @ 11:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0